Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Heb je een vraag over onze website, de levering of over een van onze producten? Bekijk dan de veel gestelde vragen. Als je vraag er niet bij staat mag je altijd een email sturen of een whatsapp bericht. We proberen dan dezelfde dag (ook 's avonds en in het weekend) deze te beantwoorden.
Bij twijfel, mail of app gerust! Er bestaan geen stomme vragen. Beter iets te veel gevraagd als achteraf een teleurstelling!
Wat zijn de verzendkosten?
De verzend- en verpakkingskosten voor pakketpost Nederland zijn €7,95, voor België is dit €12,95.
Voor Nederland rekenen wij voor brievenbuspost €3,65
Voor nederlandse brievenbuspost is het mogelijk de post op te waarderen naar een brievenbusdoosje met track and trace. De verzendkosten bedragen dan €4,99 (Opwaarderen kan ook door hier te klikken)
Brievenbuspost naar Belgie word in een brievenbusdoosje verzonden met track and trace en kost €7,50
Vanaf €75,00 vervallen de verzendkosten.
Is het mogelijk mijn bestelling op te halen?
Bestellingen kunnen op afspraak afgehaald worden in Pijnacker. Tijdens het bestelproces kies je voor ophalen.
Zodra je een email hebt ontvangen dat de bestelling klaar is kan er een afspraak gemaakt worden. De gegevens staan in de email die je dan ontvangt.
Ik heb gekozen voor ophalen maar de verzendkosten blijven staan.
Als je gekozen hebt voor ophalen worden de verzendkosten zodra je een stap verder gaat in het bestelproces er van af gehaald.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling klaar is?
Wij hanteren een productie tijd van 3 tot 5 werkdagen met een uitloop naar 7 in drukkere periode. Heb je het snel nodig is het altijd verstandig om dit van te voren bij ons na te vragen of dit mogelijk is. Vraag dit niet als je de bestelling plaatst in het opmerkingen veld want deze wordt niet altijd gelijk gelezen. Daarnaast is het ook niet altijd mogelijk een bestelling eerder te maken.
Ik heb geen email ontvangen dat mijn bestelling geplaatst is?
Heb je al in de spam map gekeken? Als je echt geen email hebt ontvangen mag je altijd een email sturen met de vraag of de order in goede orde is ontvangen. Vermeld dan even de naam waarmee je besteld hebt en het email adres waar het heen gestuurd had moeten worden. Dan kijken we het graag voor je na.
Kan een tekstbord ook aangepast worden?
Uiteraard kan dit. Bij de tekstborden kunnen aanpassingen vaak al bij het artikel aangegeven worden bij de optie: Wijziging of aanvulling in de tekst. Uiteraard is deze optie niet bedoeld om de hele tekst om te gooien. Maar om bijvoorbeeld bij tekstborden een regel toe te voegen, weg te laten of aan te passen. Geef bij het open veld dan duidelijk aan hoe je het wilt. Als je een regel toegevoegd wilt hebben is het ook belangrijk aan te geven waar deze regel moet komen. Mocht er te weinig ruimte zijn om dit allemaal te noteren kan je extra info kwijt aan het einde van het bestelproces bij de opmerkingen. Hou er ook rekening mee dat de tekst moet passen. Hoe meer tekst hoe kleiner de letters. Dit is niet altijd even mooi en soms niet eens mogelijk omdat de tekst dan te klein word. Bij twijfel mag je altijd contact opnemen.
Wil je de tekst wel helemaal omgooien, neem dan even contact met ons op dan maken we een persoonlijk ontwerp. Dit is uiteraard vrijblijvend.
Ik heb een eigen tekst wat ik graag op een bord wil hebben, kan dit?
Ja hoor dit kan. Stuur dan een bericht met de tekst die je wilt en wat extra informatie over hoe het ontwerp eruit dient te zien als je daar al een idee over hebt. Wellicht heb je een ander bord op het oog waarvan je het ontwerp leuk vindt waar je een foto van mee kan sturen. Dit hoeft geen voorbeeld foto van onze eigen site te zijn. Het ontwerp wat we maken is altijd vrijblijvend. Vind je het uiteindelijk niet mooi en wil je het toch niet dan is dit geen probleem.
Kan een sticker ook aangepast worden?
Ook dit is mogelijk. Vaak staat de optie om een aanpassing te doen er al bij. Dit om bijvoorbeeld een afzender toe te voegen. Wil je graag de tekst aanpassen en is er geen optie bij de sticker zelf om dit te doen stuur ons dan een bericht met een screenshot of link van de sticker en hoe je de tekst graag zou willen. Wij zullen dan kijken of dit mogelijk is of dat er een heel nieuw ontwerp gemaakt moet worden.
Op welke ondergrond kan een sticker geplakt worden?
De sticker kan op iedere gladde, stof en vetvrije ondergrond geplakt worden. Denk hierbij aan bijvoorbeeld (plexi)glas, geverfd glad hout, gladde muren, glad behang, metaal, porcelein. Let hierbij op dat de ondergrond niet behandeld mag zijn met een kalkhoudende verf. Dit hecht namelijk minder goed. De ondergrond moet stof en vetvrij zijn. Wil je een sticker op bijvoorbeeld een vaas plakken is een ronde vorm gewoon mogelijk. Echter is een bolle vorm en stuk lastiger en niet altijd mogelijk. Heb je hier vragen over, stuur ons dan gerust een bericht.
Canvas doeken zijn alleen geschikt als deze eerst behandeld zijn met een verflaag
Behang met een grove structuur, spachtelputz, grofgestucte of grofkorrelige muren zijn ook niet geschikt.
Bij twijfel mag je ons altijd een bericht sturen voorzien van een duidelijke foto/omschrijving van de betreffende ondergrond en de sticker die erop geplakt moet worden.
Vergeet niet om (indien het item ervoor geschikt is) deze altijd eerst te ontvetten ook als deze nieuw is. Ontvettten kan bijvoorbeeld met ruitenreiniger (glassex), amonia, alcohol vochtige brillendoekjes of beeldschermreiniger. Daarna moet het ook goed droog zijn.
Kunnen de stickers ook op servies?
Dit kan wel. Alleen kan het dan niet meer in de vaatwasser. Ook dien je het dan heel voorzichtig en niet te heet af te wassen. Gebruik geen schuurmiddelen i.v.m. de mogelijkheid dat de sticker dan kan beschadigen. Theeglazen of koffiebekers worden ook afgeraden omdat eenmaal gevuld met hete drank dit de lijmlaag van de sticker zacht maakt en de sticker kan gaan schuiven. Verder is het ook niet practisch om het op bijvoorbeeld een bord te plakken omdat daar natuurlijk van gegeten word. Maar het kan natuurlijk wel als het voor de sier is.
Kunnen stickers ook buiten gebruikt worden.
Ja dit kan. Uiteraard dient de ondergrond ook geschikt te zijn voor buiten. Wij maken ook regelmatig stickers voor op auto's
Hoe moet ik een sticker opplakken?
Klik hier voor de volledige plakinstructie. (Deze ontvang je ook in de email waarin staat dat de bestelling klaar is.)
Heb je toch nog vragen? Mail gerust op info@mirahcreations.nl. of stuur een whatsapp bericht.
Hebben de stickers een achtergrond?
De stickers die wij maken worden uitgesneden uit vinyl. Tussen de letters/figuren zit dus niks. Bestel je een sticker word deze geleverd met een overbreng laag eroverheen zodat je de sticker wel in 1x kan opplakken. Wil je wel een achtergrond dan kunnen we (tegen betaling) een stuk vinyl uitsnijden waar we de sticker op plakken. Neem hiervoor contact met ons op voor je een bestelling plaatst.
Bestel je een etiket dan word deze geprint op glasheldere plakfolie of een wit label van stickerpapier. Op de zeeppompjes word ook gebruik gemaakt van etiketten van glasheldere plakfolie
Kan ik een tekst van een tekstbord ook als sticker bestellen?
Ja dit kan. Mail ons om welke tekst het gaat en welke maat en kleur je wil. Dan bekijken wij wat het moet kosten en ontvang je een link zodat je deze kan bestellen.
Ik heb een klacht. Waar kan ik deze doorgeven?
Klachten zijn heel verveldend maar kunnen altijd voorkomen. Deze kunnen via de email doorgegeven worden. Let op dat je dit doet binnen 7 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Wij zullen hier dan zo snel mogelijk op reageren.
Stuur ook altijd je ordernummer en een duidelijke foto mee van het product zodat we de klacht kunnen beoordelen.
Dit kan naar klacht@mirahcreations.nl
Toelichting: Bijna al onze producten zijn handwerk. Wij streven altijd naar een perfect product zoals getoond als voorbeeld op de site. Het kan echter voorkomen dat een product met tekst iets afwijkt van het voorbeeld.
Kan een product geretourneerd worden?
Bijns alle producten die wij maken zijn maatwerk, dit omdat er gekozen kan worden uit diverse kleuren en maten. Wij maken je bestelling daarom ook pas zodra deze besteld is. Deze producten kunnen om die reden daarom ook niet geretourneerd worden.
Is je vraag nog niet beantwoord of twijfel je? Stuur gerust een whatsapp bericht of email je vraag naar info@mirahcreations.nl