Navigatie

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Heb je een vraag over onze website, de levering of over een van onze producten? Bekijk dan de veel gestelde vragen. Als je vraag er niet bij staat mag je ons altijd een email sturen. Wij proberen dan dezelfde dag (ook 's avonds en in het weekend) deze te beantwoorden.

Bij twijfel, mail ons gerust! Er bestaan geen stomme vragen. Beter iets te veel gevraagd als achteraf een teleurstelling!

Info@mirahcreations.nl

Wat zijn de verzendkosten?

De verzend- en verpakkingskosten voor pakketpost Nederland is €6,95, voor België is dit €9,95.
Voor Nederland hanteren wij voor brievenbuspost vaste bedragen van €2,95  en voor België €4,95
Voor nederlandse brievenbuspost is het mogelijk de post op te waarderen naar een brievenbusdoosje met track and trace. De verzendkosten bedragen dan €4,00 (Opwaarderen kan ook door hier te klikken)

Vanaf €50,00 vervallen de verzendkosten.

Is het mogelijk mijn bestelling op te halen?

Bestellingen kunnen op afspraak afgehaald worden in Pijnacker. Tijdens het bestelproces kies je voor ophalen.
Zodra je een email hebt ontvangen dat de bestelling klaar is kan er een afspraak gemaakt worden. De gegevens staan in de email die je dan ontvangt.

Ik heb gekozen voor ophalen maar de verzendkosten blijven staan.

Als je gekozen hebt voor ophalen worden de verzendkosten zodra je een stap verder gaat in het bestelproces er van af gehaald.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling klaar is?

Wij hanteren een productie tijd van maximaal 10 dagen. Meestal hebben we de 10 dagen niet nodig. Echter heb je het binnen 10 dagen nodig is het altijd verstandig om dit van te voren bij ons na te vragen of dit mogelijk is. Vraag dit niet als je de bestelling plaatst in het opmerkingen veld want deze wordt niet altijd gelijk gelezen.

Ik heb geen email ontvangen dat mijn bestelling geplaatst is?

Heb je al in de spam map gekeken? Als je echt geen email hebt ontvangen mag je ons altijd een email sturen met de vraag of de order in goede orde is ontvangen. Vermeld dan even de naam waarmee je besteld hebt en het email adres waar het heen gestuurd had moeten worden. Wij kijken het graag voor je na.

Kan een  tekstbord ook aangepast worden?

Uiteraard kan dit. Bij de tekstborden kunnen aanpassingen vaak al bij het artikel aangegeven worden bij de optie: Wijziging of aanvulling in de tekst. Uiteraard is deze optie niet bedoeld om de hele tekst om te gooien. Maar om bijvoorbeeld bij tekstborden een regel toe te voegen, weg te laten of aan te passen. Geef bij het open veld dan duidelijk aan hoe je het wilt. Als je een regel toegevoegd wilt hebben is het ook belangrijk aan te geven waar deze regel moet komen. Mocht er te weinig ruimte zijn om dit allemaal te noteren kan je extra info kwijt aan het einde van het bestelproces bij de opmerkingen.
Wil je de tekst wel helemaal omgooien dan is het verstandig contact met ons op te nemen dan maken we een persoonlijk ontwerp. Dit is uiteraard vrijblijvend.

Ik heb een eigen tekst wat ik graag op een bord wil hebben, kan dit?

Ja hoor dit kan. Stuur ons dan een email op info@mirahcreations.nl met de tekst die je wilt en wat extra informatie over hoe het ontwerp eruit dient te zien. Wellicht heb je een ander bord op het oog waarvan je het ontwerp leuk vindt waar je een foto van mee kan sturen. Dit hoeft geen voorbeeld foto van onze eigen site te zijn. Het ontwerp wat wij maken is altijd vrijblijvend. Vind je het uiteindelijk 1niet mooi en wil je het toch niet dan is dit geen probleem.

Kan een sticker ook aangepast worden?

Ook dit is mogelijk. Vaak staat de optie om een aanpassing te doen er al bij. Dit om bijvoorbeeld een afzender toe te voegen. Uiteraard is dit niet bedoeld om bijvoorbeeld een hele schoolklas op te sommen. Wil je graag de tekst aanpassen en is er geen optie bij de sticker zelf om dit te doen stuur ons dan een email op info@mirahcreations.nl. Geef aan om welke sticker het gaat en hoe je de tekst graag zou willen. Wij zullen dan kijken of dit mogelijk is of dat er een heel nieuw ontwerp gemaakt moet worden.

Op welke ondergrond kan een sticker geplakt worden?

De sticker kan op iedere gladde ondergrond geplakt worden. Denk hierbij aan bijvoorbeeld (plexi)glas, geverfd glad hout, gladde muren, glad behang, metaal. Let hierbij op dat de ondergrond niet behandeld mag zijn met een kalkhoudende verf. Dit hecht namelijk minder goed.  De ondergrond moet stof en vetvrij zijn. Wil je een sticker op bijvoorbeeld een vaas plakken is een ronde vorm gewoon mogelijk. Echter is een bolle vorm wat lastiger maar het kan wel als het tekst betreft. Dit dien je dan regel voor regel op te plakken waarbij je in het midden begint.
Canvas doeken zijn alleen geschikt als deze eerst behandeld zijn met een verflaag
Behang met een grove structuur, spachtelputz, grofgestucte of grofkorrelige muren zijn ook niet geschikt.
Bij twijfel kunt u gerust een email sturen naar info@mirahcreations.nl voorzien van een duidelijke foto van de betreffende ondergrond.

Kunnen de stickers ook op servies?

Dit kan wel. Alleen kan het dan niet meer in de vaatwasser. Ook dien je het dan heel voorzichtig en niet te heet af te wassen. Gebruik geen schuurmiddelen i.v.m. de mogelijkheid dat de sticker dan kan beschadigen.

Kunnen stickers ook buiten gebruikt worden.

Ja dit kan. Uiteraard dient de ondergrond ook geschikt te zijn voor buiten.

Hoe moet ik een sticker opplakken?

Klik hier voor de volledige plakinstructie. (Deze ontvang je ook in de email waarin staat dat de bestelling klaar is.)
Heb je toch nog vragen? Mail ons gerust op info@mirahcreations.nl.

Hebben de stickers een achtergrond?

De stickers die wij maken worden uitgesneden uit vinyl. Tussen de letters/figuren zit dus niks.  Bestel je een sticker word deze geleverd met een overbreng laag eroverheen zodat je de sticker wel in 1x kan opplakken. Wil je wel een achtergrond dan kunnen we (tegen betaling) een stuk vinyl uitsnijden waar we de sticker op plakken. Neem hiervoor contact met ons op voor je een bestelling plaatst.

Bestel je een etiket dan word deze geprint op glasheldere plakfolie.

Kan ik een tekst van een tekstbord ook als sticker bestellen?

Ja dit kan. Mail ons om welke tekst het gaat en welke maat en kleur je wil. Dan bekijken wij wat het moet kosten en ontvang je een link zodat je deze kan bestellen.

Ik heb een klacht. Waar kan ik deze doorgeven?

Klachten zijn  heel verveldend maar kunnen altijd voorkomen. Deze kunnen via de email doorgegeven worden. Let op dat je dit doet binnen 7 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen.  Wij zullen hier dan zo snel mogelijk op reageren.
Stuur ook altijd je ordernummer en een duidelijke foto mee van het product zodat we de klacht kunnen beoordelen.

Dit kan naar klacht@mirahcreations.nl

Weet wel,  al onze producten zijn handwerk. We streven altijd naar een perfect product zoals getoond als voorbeeld op de site.  Het kan echter voorkomen dat een tekst op een bord bijvoorbeeld iets meer naar links of recht is geplakt of bijvoorbeeld niet 100% maar 99% recht geplakt is. Uiteraard doen we ons voor een zo goed mogelijk resultaat. Zijn we zelf niet tevreden zullen we het niet opsturen en maken we het opnieuw.

Is je vraag nog niet beantwoord of twijfel je? Stuur gerust een bericht naar info@mirahcreations.nl
 

© 2014 - 2018 MirahCreations | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Wat leuk dat je onze site bezoekt. Voor jouw gemak werkt onze site met cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.